Jdi na obsah Jdi na menu
 


Billboardy a venkovní reklama

 Internetová reklama ve formě reklamních proužků má mnoho společného s bill­boardy. Podobně jako billboardy, které poukazují kolemjdoucím či kolemjedou­cím na nadcházející akce či nové produkty a služby, může reklamní proužek pou­kazovat na nové WWW servery, produkty či služby. Avšak zatímco billboardy jsou statickým vyjádřením reklamního sdělení, reklamní proužky jsou vysoce interaktivní. Kliknutím na reklamní proužek může uživatel získat více informací o nabízeném produktu či službě a v případě zájmu ji může i okamžitě koupit. “to je velká výhoda“.

V některých případech ani nemusíte opustit stránku, na které se reklamní plocha nachází - produkt lze objednat přímo na reklamní ploše. Dalším výrazným rozdílem mezi billboardem a reklamním proužkem je způsob četnosti měření zo­brazení reklamní plochy. Zatímco u billboardu můžeme pouze hrubě odhadovat, jaké množství lidí jej za dané období uvidí, v případě reklamního proužku nám dovolují internetové technologie (počítadla) zjistit a uložit konkrétní množství návštěvníků (čtenářů). Tyto hodnoty měříme v absolutních číslech a zadavatelé reklamy si dokonce mo­hou objednat přesný počet zobrazení, a proto i shlédnutí reklamního proužku.